הצלחתו של עולם המסחר האלקטרוני מבוססת על רגע אחד משמעותי – נקודת המגע של העסק שלכם עם הלקוחות במעמד מסירת ההזמנה. אם תשימו את עצמכם לרגע בנעליהם של הלקוחות שלכם, תוכלו להתחבר לחוויית הרכישה שלהם, במהלכה הם ערכו חיפוש, השוו בין אפשרויות שונות, בחנו את המחירים ובחרו במותג שלכם, כי החליטו שהבחירה בו משתלמת ופותרת את הבעיה שלהם על הצד הטוב ביותר.
עבור הלקוחות שלכם – המוצר שאתם שולחים להם הוא הרבה יותר מחבילה. הם מצפים לו, והרכישה שביצעו מהווה מעין קפיצת אמונה, הם החליטו לסמוך עליכם ועכשיו הם סקרנים ומצפים לאספקת המוצר שלהם. אותה ציפייה מחזקת את הקשר שלהם למותג, וכדי למקסם את הקשר, אל לכם להמעיט בחשיבותה של יצירת חווית unboxing נהדרת במעמד קבלת החבילה.
כדי להבין מהי חוויית unboxing מיטבית, קודם כל חשוב להבין מה משמעות המילה. Unboxing (בעברית – פתיחת קופסה), זהו טרנד מעולמות המדיה החברתית אשר מתייחס לפעולה של פתיחת קופסה או חבילה ותיעודה, לרוב פעולה זו מתבצעת לאחר קבלת חבילה בדואר. התהליך כרוך בבחינה קפדנית של חומרי האריזה והמשלוח, והצגת המוצר שלכם ברגע שהוא מגיע לידי הלקוח. כיום חוויות unboxing מתועדות ומשותפות בערוצי מדיה חברתית שונים, כמו אינסטגרם, טיק-טוק, יו-טיוב ואחרים, וכדי ליצור ללקוחות שלכם את אותה חוויה מיוחדת, אשר מדמה פתיחת מתנה, עליכם להשקיע בפרטים הקטנים והחשובים, כבר במעמד אריזת החבילה.
אם כן, כיצד חווית unboxing מושלמת יכול להפוך את המותג שלכם למיוחד יותר? בעזרת היתרונות הבאים:
אם אתם רוצים ליצור חוויית Unboxing מדהימה, הטיפים הבאים יעזרו לכם:
לפני שאתם שולחים את המוצר, קחו לעצמכם רגע כדי לחשוב על חווית ה-Unboxing שתרצו ליצור. זה הזמן להשקיע במוצרים ממותגים שיקדמו את המותג וגם יגרמו לחבילה להיראות מדהים. כיום תוכלו למצוא באתר Ink תחת קורת גג אחת את כל מוצרי הדפוס שישדרגו את האריזה שלכם, כמו למשל מדבקות מעוצבות וממותגות, כרטיסי ביקור, קופסאות ממותגות בעיצוב אישי, גלויות עם מסר אישי ועוד.
עם אינספור מוצרים המתאימים לחוויית אנבוקסינג, תוכלו ליצור מארז ממותג ומושקע שהלקוחות שלכם יתרגשו לפתוח במעמד המסירה!