כאשר אתם רוצים לפרסם את המוצרים או השירותים שלכם בתערוכות, כנסים, אירועי קד"מ או אפילו מחוץ למשרד שלכם, רול אפ יהיה בחירה שיווקית מעולה. אם אתם תוהים מדוע, הסיבה לכך פשוטה: רול אפ הוא סוג של פרסום 'שגר ושכח', אתם יכולים להניח אותו במקומות שאתם יודעים שיראו אותו, כמו למשל בכניסה לתערוכה, ליד הקופה, או בכל מקום שבו אנשים מתכנסים, כך שהמסר השיווקי שלכם יעבור אליהם בקלות.
רול אפ הוא ללא ספק כלי שיווקי יעיל ולכן עיצוב נכון יהיה חשוב להפליא, אם אתם רוצים להשפיע על הלקוחות. אנו כאן עם כמה טיפים נבחרים שיעזרו לכם ליצור את ההשפעה הזאת.
רול אפ ניתן לעצב בגדלים שונים, כאשר כל גודל יהיה יעיל עבור סוג מסויים של שימוש. אם אתם רוצים למשל לכוון את הלקוחות במתחם הקניות אל החנות שלכם, רול אפ גדול ובולט יהיה פתרון טוב. אתם יכולים להציב גם את הרול אפ בכניסה לעסק באופן קבוע, או להניח רול אפ שולחני על השולחן במשרד, כדי לשדר מקצועיות ולחזק את המותג. גודל הרול אפ תלוי לחלוטין בצרכי הפרסום שלכם. אם זהו הכלי השיווקי היחידי שבו תשמשו, לכו על הגודל הגדול ביותר. עם זאת, אם הרול אפ עתיד להשלים מוצרי פרסום אחרים, עדיף ללכת על גדלים קטנים יותר.
השתמשו בחלקו העליון של הרול אפ שלכם כדי להציג את הלוגו של החברה וכל מידע רלוונטי אחר, מהסיבה הפשוטה והיא שזה החלק שנמצא בגובה העיניים ולכן זהו המקום הראשון שאנשים יראו. אז שימרו על המסר הראשי שלכם למעלה כך שילכוד את תשומת ליבם של העוברים והשבים, כמו כן עצבו את הבאנר מלמעלה כלפי מטה ומשמאל לימין.
כולם רוצים להדפיס תמונות על הרול אפ שהם מעצבים, זו בדיוק המהות של השימוש בו. אם גם אתם מדפיסים תמונה או תמונות על הרול אפ שלכם, שימו לב שהן באיכות גבוהה, וגם שאיכות ההדפסה של בית הדפוס ברמה הגבוהה ביותר, כך שהרזולוציה תהיה טובה.
צבעים בהחלט יכולים לעזור לכם להתבלט, אך הקדישו לנושא מחשבה. הצבעים שבהם אתם משתמשים צריכים לעבוד יחד היטב, לתקשר עם המותג ולהחמיא ללוגו שלכם. כדי שהצבעים יעשו את כל מה שאתם מצפים מהם, עליכם להיות מודעים להשפעה של צבעי הרקע על אנשים ועל האופן שבו תופסים את המותג שלכם. אם אינכם בטוחים מהי ערכת הצבעים המתאימה ואילו צבעים עובדים יחד, עשו שיעורי בית בנושא לפני שאתם מתפנים לעצב רול אפ.
טיפוגרפיה זו אמנות לשמה, לכן עליכם לשקול כיצד לסדר את המילים באופן קריא ומושך, בין אם מדובר בלוגו שלכם ובין אם בתכנים הנוספים. השימוש בגופנים ואופן עיצוב התוכן הם בין הדברים החשובים בעת עיצוב חזותי וגרפי של רול אפ ולכן לא פעם, אם אין לכם ניסיון קודם, אולי כדאי להיעזר במעצבים מומחים שיכוונו אתכם, לפחות בפעם הראשונה, ויעזרו לכם ליצור אסתטיקה עיצובית מהשורה הראשונה.
טיפ קטן לסיום - הרול אפ שלכם צריך להתאים לכל מוצרי הפרסום שאתם מחלקים. כדי לבדוק אם זהו כלי שיווקי שעובד היטב, פשוט שימו לב כמה פניות הוא הניב, ושאלו את האנשים אם הגיעו לדוכן שלכם כי נתקלו ברול אפ או שסתם באופן אקראי.