אנחנו מכירים את זה מהיום יום שלנו כמעט בכל מקום – חולצות מודפסות הפכו לחלק בלתי נפרד מהאופנה וגם יש להן שימוש נרחב בתחום האירועים, כאשר חשוב לנו להעביר מסר, כשאנחנו רוצים לחבר בין אנשים וכשיש לנו את הרצון להנציח רגעים מסוימים. אז מתי ואיך בדיוק נעשה בהן שימוש לאירועים, כיצד כדאי לעשות זאת הכי נכון ומה חשוב לדעת על התהליך? הכנו לכם את כל התשובות.
בימי הולדת, בר ובת מצווה, חתונה ואפילו ברית מילה, מקובל מאוד היום להביא מתנה חולצה מודפסת לכל אחד מהאורחים כדי ליצור את אותו זיכרון מתוק מהאירוע המיוחד. ניתן להדפיס לוגו מדליק שעיצבתם במיוחד בשביל האירוע, תמונה מחממת את הלב, כיתוב מצחיק או משפט שבעלי השמחה אוהבים או שהוא מייצג אותם, הכול בהתאם לאירוע ולצורך שלכם.
הן יכולות לשמש רק את המעגל הקרוב של החברים בחתונה והן יכולות להיות מתנה לכולם או לבני המשפחה, העיקר הוא לבצע את הבחירה המתאימה ביותר לכם ולאופי האירוע שלכם.
מן הסתם אתם רוצים לבצע התאמה מדויקת לאירוע ולצורך שלכם, לכן, מומלץ מאוד לבצע התאמה מדויקת לאופי האירוע. לדוגמה, כאשר מדובר בחתונות, מומלץ לבחור בהדפס עדין, בחולצות בצבע סולידי יחסית ואם מדובר במתנה לאורחים – רצוי שהתמונה או הלוגו יהיו צנועים, כדי שהחולצה באמת תשמש את המקבלים אותה ביום יום.
שימו לב – הדבר החשוב ביותר לבחירה הוא נוחות החולצה – היא צריכה להיות בגזרה טובה ואחידה, כזו שתתאים לגברים ולנשים, במגוון מידות ומבד נוח ונושם. כל הפרטים הקטנים הללו הם אלה שיעשו את ההבדל בין מתנה איכותית לבין מתנה שתיזנח בתחתית ארון הבגדים במקרה הטובה.
טיפ שלנו? תזמינו אותן לפחות חודשיים לפני האירוע, כדי שיהיה לכם מספיק זמן לחשוב על עיצוב, לבצע התאמות ולקבל את ההזמנה בלי לחץ של זמנים.
אירועים של קידום מכירות ושיווק הם דוגמה מצוינת לשימוש בחולצות מודפסות, כי כשחברה או מותג רוצים להעלות את המודעות למותג או לשירותים שלהם, הן מהוות כלי משמעותי להגעה לקהל יעד רחב.
הן יכולות לשאת את הלוגו של החברה, או כל מיני סיסמאות שיווקיות, הן יכולות להיות בצבע המתאים מבחינת השיווק ואפילו לתת מידע על קמפיינים ספציפיים. בסופו של דבר, אתם רוצים שהחולצה תהיה אפקטיבית, לכן חשוב שתהיה בולטת ותתפוס את העין, אז בחרו צבעים חזקים ועיצובים גרפיים שיתפסו את תשומת הלב, אבל תשמרו על איזון.
גם כאן הנוחות חשובה – העובדים שנושאים על גבם תרתי משמע את הקמפיין צריכים לחוש בנוח, בחרו בדים נושמים ואווריריים ודאגו שיש לכם מספיק מידות כך שכולם ירגישו טוב כשהם לובשים את החולצה.
בדומה לחולצות האירועים, גם כאן מומלץ לבצע את ההזמנה חודשיים לפני האירוע.
בין אם מדובר בצוות עובדים באירוע עסקי, קבוצת מתנדבים או צוות בארגון, זו דרך נהדרת להבחין בין הלקוחות ובין הצוותים השונים ולשמור על סדר באירועים. הן מסייעות מצד אחד להעלות את המודעות למותג, אך הן גם יוצרות את אותה תחושת שייכות בין הצוותים, כך צוותים פועלים בצורה טובה יותר ויודעים לזהות האחד את השני במהירות, וכך גם קהל הלקוחות יודע לזהות אותם.
שימו לב – על הלוגו או הצבע להיות בולטים ובגזרה נוחה כדי להבטיח מצד אחד את הנוחות ומצד שני את הזיהוי הזה במהלך האירוע, בצעו גם התאמה לפי עונות השנה כדי למקסם את אותה נוחות של העובדים.
אנחנו חיים במדינה בה בכל רגע נתון מישהו מסיים קורס, בין אם במסגרת הצבאית שלו ובין אם במסגרות אחרות וכאן ההדפסות באות לידי ביטוי ביתר שאת. מדובר באחד השימושים הפופולאריים ביותר בחולצות, כי איזה חייל לא ישמח ללבוש את חולצת סיום הקורס שלו גם בגיל 40?
כאן מומלץ לעשות שימוש במשפט שמייצג את האירוע, את הקבוצה שחוגגת את סיום המסלול או הקורס, אפשר להוסיף לו קריקטורה או תמונה מיוחדת והכי חשוב – הרבה מידות ושימת דגש על נוחות.