צור קשר 077-5355270 עגלת קניות החשבון שלי החשבון שלי

מיתוג טקסטיל ובגדים - ככה עושים זאת נכון

חברות קטנות כגדולות משקיעות זמן רב בתהליך השיווק והמיתוג של העסק או החברה שלהם. כמובן שבעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, נדמה שאין עוד צורך להסביר לאף אחד יותר את החשיבות של שיווק ומיתוג. כל מוצר, כל חברה, כל עסק וכל גוף שהוא, מאופיינים בדרך כזו או אחרת על ידי המיתוג אותו הם בחרו לעצמם. המיתוג, הוא למעשה האפיון של מה שעומד מאחוריו ולכן, יש צורך לעשות זאת בתכנון מוקפד, אחיד וכזה שייצג את כל מה שעומד מאחורי המותג בכבוד הראוי. אז איך ממתגים מוצרי טקסטיל? באילו מקרים נרצה לעשות זאת? ומהו מיתוג מנצח? על כל אלו ועוד במאמר הבא.

מהו מיתוג?

כולנו יודעים שלוגו הוא הצורה או הסמל של החברה, שחברות שונות בוחרות בפונטים מסוימים בשביל למשוך תשומת לב, או בצבעים שונים בשביל ליצור רשמים שונים שמתקשרים לחברה ולמוצר. כל אלו ועוד, הם מאפיינים שונים שמספרים את סיפורה של החברה או את סיפורו של המוצר – הדרך לעשות זאת, נקראת מיתוג.

קחו למשל את הלוגו של גוגל שכולנו מכירים. הפונט הפשוט, הנקי והמוכר, המילה "Google" בפני עצמה ללא כל קישוט מורכבת מאותיות ב-4 צבעים של כחול, אדום, ירוק וצהוב שהינם ארבעת צבעי היסוד. כל אלו הם מאפייני המותג 'גוגל' ומה שלמעשה הם רצו לשדר בכך, הם מסרים של שמחה, פשטות, ישירות, גוון צעיר ומגוון אפשרויות שזמינות תמיד.  

איך ממתגים טקסטיל ובגדים בצורה נכונה?

כאשר אנחנו רוצים למתג חברה כלשהי, דרך טקסטיל, בגדים, עטים או כל מוצר אחר, עלינו לחשוב תחילה על מספר דברים חשובים:

  • המסר – אנחנו רוצים לשקף את המסר ואת היעד של החברה שלנו. לכל חברה מאפיינים אחרים, סיפור אחר, עובדים אחרים ומטרות שונות. מיתוג טוב יהיה כזה שמיד כשמסתכלים עליו רוצים לדעת מה בדיוק עומד מאחוריו.
  • קהל היעד – למי מיועד המוצר? מהו קהל היעד שצפוי לרכוש אותו? או לחילופין, במקרה של הדפסת לוגו החברה על חולצות לעובדים, נרצה להתאים את המיתוג מוצרי המיתוג לקהל היעד.
  • המוצר – המיתוג צריך לגרות ולסקרן את מי שרואה אותו. מיתוג מוצלח יספר את סיפורו של המוצר וימשוך את מי שמעוניין במוצר מיד.
  • התדמית – מיתוג החברה יקבע במידה רבה את התדמית שלה. חברה אשר רוצה לשדר רצינות ועסקים רציניים, תבחר לוגו שונה מאשר חברה להשכרת ציוד ספורט ימי על החוף.

מיתוג שמושך את העין

כאשר אנו רוצים למתג טקסטיל לעובדי החברה כמו חולצות, מכנסי עבודה, כובעים, מעילים או תיקים, נרצה להפקיד כל מספר נקודות. ראשית, אחד הכללים החשובים במיתוג הוא אחידות, על כל המוצרים להיראות אחידים במיתוג שלהם.

בנוסף, נרצה למתג על פני מוצרים איכותיים ונוחים. כלומר, כאשר נמתג חולצות עם לוגו החברה לעובדי החברה, נרצה שחולצות אלו יהיו איכותיות ונוחות כך שהעובדים יוכלו ללבוש את אותן החולצות גם אחרי שעות העבודה, ולפרסם בכך בצורה נוספת את החברה.

מיתוג מנצח הוא מיתוג שזוכרים

הלוגו של יצרנית המכוניות הקוריאניות הונדה, נראה במבט ראשון כמו האות האנגלית - H, על פניו נשמע הגיוני שכן זוהי האות הראשונה של החברה, הפונט גדול, מרשים ומשדר אמינות.

אך בפועל, מדובר בדמויות של 2 אנשים שלוחצים ידיים לאחר עסקה, אלו הם למעשה נציג החברה ולקוח מרוצה. זוהי דוגמה נפלאה למיתוג מחושב, מסקרן ומושך.

באתר Ink Ready Print תוכלו לבחור בין שלל מוצרי טקסטיל עם אפשרויות עיצוב נרחבות, קלות לביצוע ונעשות ישר דרך אתר החברה. היכנסו לראות בעצמכם את המגוון הגדול, את המחירים הנוחים ולאף ליהנות מהשירות המהיר והיעיל אותו אנו מציעים.

מאמרים

מחירים תחרותיים

מחירים תחרותיים כל השנה
הדפסה איכותית ברמה בינלאומית

ציוד מתקדם וחדיש
משלוחים מהירים לכל הארץ

מגוון אפשרויות שילוח
אלפי לקוחות סומכים עלינו

עשרות אלפי לקוחות נאמנים