בעידן המודרני בו טכנולוגיה תופסת מקום מרכזי עיקר השיח בנושאי קידום ושיווק העסק מתמקד באינטרנט ובזירות דיגיטליות. אך כאשר רוצים ללכוד את תשומת ליבם של האנשים, לעיתים אין טובה ויעילה יותר מהדרך המסורתית והמיושנת והיא השקעה בשילוט ובגרפיקה.
רבים מבעלי העסקים אשר מוצאים את פתרונות השילוט כיעילים יותר במשיכת לקוחות ובחשיפתם למותג החברה. תחום עיצוב שלטים דורש מיומנות וכן את כל הכלים המתקדמים שיאפשרו להפיק תוצרים ברמה גבוהה. בחברת אינק רדי פרינט אנו מציעים שלטים פשוטים לשימוש פנימי או חיצוני. אנו כאן כדי לעזור לכם לעמוד על ההבדלים בין שני הסוגים, להכיר לכם את חומרי הגלם בהם נעשה שימוש ולעזור לכם לאפיין את הצרכים שלכם יותר לעומק.
הדרך שבה תבחרו לעצב את שלטי הפנים והחוץ שלכם יכולה להשפיע במידה רבה על היכולת של העסק שלכם לרכוש לקוחות חדשים. מחקרים מוכיחים שרבים האנשים אשר נכנסים אל חנות מסוימת בגלל השילוט למרות שלא התכוונו לעצור בה מלכתחילה.
כדי להפיק את המרב מהשילוט שלכם בעת העיצוב עליכם לזכור שלושה עקרונות עיקריים:
בחירה נכונה של צבע – פלטת הצבעים שתבחרו לעיצוב השלט היא קריטית להעברה נכונה של המסר השיווקי. לצבעים יש יכולת לשכנע, הם מעבירים את זהות המותג ויש להם תפקיד גדול בנראות של השלט. עיצוב מצליח מושפע לא פעם מהצבעוניות, מכיוון שלצבעים ישנה השפעה פסיכולוגית.
עיקרון הניגודיות – שלט סטנדרטי יהיה משמעם ולא ימשוך את העין, במיוחד כאשר מוצב ליד שלטים אחרים. אך שלט ובו צבעים מנוגדים יעשה את העבודה ויעורר סקרנות. מלבד סקרנות, עיצוב שלט על ידי צבעים מנוגדים או תחימתו במסגרת יהפכו את השלט להרבה יותר בולט וקריא.
הגודל כן קובע – מדובר במובן מאליו, ככל שהשלט יהיה גדול יותר כך הוא יהיה בולט וקריא יותר. שילוט גדול יהיה מאוד רלוונטי כאשר מעצבים שלטי חוץ שמטרתם ללכוד את תשומת הלב של העוברים והשבים ולמשוך אותם לחנות.
באינק רדי פרינט מחכה לכם צוות מקצועי שישמח לספק ייעוץ וליווי בתחום עיצוב שלטים לעסק. צרו עמנו קשר ואנו נשמח לספק טיפים ולפרט על האפשרויות העיצוביות שעומדות לרשותכם.