לא בכדי אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. תמונות הן חלק בלתי נפרד מהסיפור, וכאשר רוצים להשתמש בהן בפרויקט דפוס, יש לשים לב שעושים את הבחירות הנכונות ביותר.
לתמונות יכול להיות כוח רב עוצמה בעיצוב. בין אם אתם מדפיסים הזמנה לחתונה, בין אם שמים את חותמת הלוגו שלכם על מסמכים רשמיים ובין אם מדפיסים שלטים לעסק או לאירוע קידום מכירות, לא משנה מה מטרת ההדפסה והעיצוב, תמונות יפות ואיכותיות מושכות את תשומת הלב ובכוחן לעזור לכם להתחבר לקהל היעד ולעשות רושם חזק עוד לפני שנקראה מילה אחת. לכן יש חשיבות גדולה לעיצוב תמונות והטיפים הבאים ישמשו אתכם.
אנו בטוחים שכלל אצבע זה לא יפתיע אתכם, אבל איכות התמונות מתקשרת אוטומטית לאיכות המוצר, החברה או אפילו לאיכותו של האירוע הפרטי שלכם. תמונה נהדרת ואיכותית באמת יכולה לקחת כל רעיון עיצובי לשלב הבא, לכן שימו את המוקד על תמונות איכותיות ובתהליך עיצוב התמונות השקיעו נתח נכבד מהתקציב, זה ישתלם לכם!
יש אנשים שפשוט נולדו עם עין טובה לצילום, אך אינכם צריכים להיות צלמים או אמנים כדי להשתמש בתמונות בתהליכי הדפסה של מוצרי דפוס. כל שאתם צריכים הוא להיות מסוגלים לחשוב מחוץ לקופסה ולשלב יצירתיות. עם המשאבים הנכונים תוכלו ללמוד כיצד להפוך את העיצובים שלכם למיוחדים, והשלב הראשון הוא לדעת היכן למצוא תמונות באיכות טובה עבור כל סוג של פרויקט.
אם אתם טובים עם מצלמה או שיש לכם ניסיון בעיצוב גרפי, זה נהדר! אבל גם אם לא, זה בסדר. ישנם אינספור מקורות מקוונים שמציעים לכם מלאי זמין של תמונות בדיוק למטרה זו. האמת שרבים הם אנשי המקצוע שמשתמשים באתרי תמונות בחינם או בעלות נמוכה.
לבחור תמונה בלתי נשכחת זהו השלב הראשון. אבל קחו בחשבון שגם אפקטים מעניינים של צביעה, חיתוך, גופן, מסגרת או אלמנטים מפתיעים כאלו ואחרים יכולים לעזור לכם להפוך תמונה שגרתית לבלתי נשכחת, כאשר אתם משתמשים בהם נכון.
כיום יש לא מעט אתרים, תוכנות ואפליקציות לעיצוב תמונות (בחינם או בתשלום) כך שאם תרצו תוכלו לעצב את התמונה, לערוך אותה, להוסיף טקסט, אפקטים, ממים או מסגרות וליצור עיצובים מיוחדים במיוחד. למעשה, גם אם אין לכם ניסיון קודם בפוטושופ תוכלו לערוך ולעצב את התמונות שלכם ממש בקלות.
התאימו את התמונה למטרת הפרויקט. כך תוכלו לבחור טוב יותר בדימויים שיעזרו לכם להשיג את המטרה שלכם. אם אתם שואפים להגדיל את ההמרות עליכם לבחור בתמונות שיעזרו לכם להגיע ליעדים שלכם, ולפעמים אנשי המקצוע הנכונים יוכלו לעזור לכם להגדיר יעדים ולבחור תמונות מתאימות בהתאם.
עוד דבר - כדאי שלא להשתמש בתמונות כלליות מדי שעשויות להיראות כמו פתרון זול וקלישאתי. גם אל תבחרו באותו סגנון תמונות שראיתם באלפי אתרי אינטרנט אחרים. גם אם אתם משתמשים בתמונה מתוך אתר ייעודי, שנו אותה מעט כדי להפוך אותה לייחודית עבור הקונספט שלכם, קל וחומר למותג שלכם.
תמונות הופכות לבלתי נשכחות כאשר הן מעוררות מחשבות, רגשות וזיכרונות אצל אלו שצופים בהן. התמונות שאתם מעצבים צריכות למשוך את קהל היעד ולגרום לו להתעניין, לכן עליכם להכיר היטב את קהל היעד שלכם בשלב הראשון. כאשר אתם מכירים את האנשים שאתם פונים אליהם ממש טוב, יהיה לכם קל יותר לבחור ולעצב תמונות. ואם אתם לא מכירים, זה הזמן ללמוד!
ולבסוף, אם אתם רוצים שתמונה שאתם מעצבים תשאיר רושם, השקיעו בעיצובה זמן ומחשבה. הקדישו לתהליך עיצוב התמונות מספיק זמן, כדי לקחת את התמונה שלכם לשלב הבא!