בעידן האינטרנט יש הסוברים שהדפסת חומרי פרסום כמו פליירים ועלונים הינה שיטת פרסום מיושנת, שאינה עובדת. האמנם?
מהניסיון שלנו כבית דפוס, אנו יכולים לומר לכם שעסקים רבים עדיין משתמשים בפליירים לצרכי שיווק ופרסום. באמצעות האפשרות של התאמה אישית, פליירים פשוט עובדים ומעניקים החזר טוב על ההשקעה, ולכן יש להם ערך רב גם בעולם השיווק המודרני, במיוחד כאשר הם משולבים בתוך אסטרטגיית שיווק כוללת המשלבת בין פרינט לדיגיטל.
פלייר הוא גיליון מודפס בודד המשמש לפרסום העסק, לקידום קמפיין, לבניית מודעות למותג, להגברת המודעות הציבורית למיקום העסק ולמוצרים/ שירותים שלו וכדומה.
פליירים לרוב מופצים במספרים גדולים ולכן עסקים נוטים להדפיס כמויות גדולות שלהם. ככל שהכמות עולה, כך המחיר לפלייר יחיד יהיה נמוך יותר. לכן הדפסה בכמות גדולה הופכת את שיווק הפליירים למאוד אטרקטיבי מבחינת עלויות, אך האם ההשקעה אכן שווה ומשתלמת?
פליירים עדיין לא נעלמו מן העולם והם עדיין עובדים, למרות הצמיחה של תחום השיווק הדיגיטלי, חומרי שיווק מסורתיים ממשיכים לתרום המון לשיווק. בכל מקרה, זו אפשרות חסכונית ואם אתם מחליטים ללכת על זה, לכו בגדול, ועצבו את הפליירים כמו שצריך, כדי שהם יעבדו עבורכם.
כדי שהפליירים אכן יהיו יעילים עבור מערך השיווק שלכם, עליכם לחשוב על שני אספקטים מרכזיים של כל קמפיין פליירים והם: עיצוב והדפסה לצד הפצה. בקצרה – פלייר יעבוד עבור העסק שלכם כל עוד הוא נועד להעביר את המסר השיווקי באופן ממוקד, מודפס בצורה מקצועית ומופץ ביעילות לאנשים בפלח שוק היעד.
לכן עליכם קודם כל לבצע סקר שוק, כדי להבין מה אתם רוצים להגיד ולמי, ורק לאחר מכן לעבור לשלב העיצוב וההדפסה. לאחר שיש לכם עיצבו והדפסה מוכנים ביד הפליירים יכולים להיות מופצים בדואר, ע"י חברת הפצה או ע"י עובדי החברה.-פליירים יכולים להיות גם מצורפים למשלוחים בתוך האריזה כדי לפרסם שירותים או מוצרים נוספים של העסק.
בהנחה שעשיתם מחקר שיווקי מקדים ומקצועי, עיצבתם פלייר שיפנה אל קהל היעד שלכם והדפסתם אותו בצורה מקצועית, תוכלו להניב תוצאות טובות. הנתונים מדברים בעד עצמם ומעידים על כך שהפצת פליירים מניבה תוצאות חיוביות ברוב המקרים. למעשה אחוז ניכר מהצרכנים מעדיפים לקבל פליירים דרך הדואר מאשר באימייל או בפרסום מקוון, כי זה מרגיש להם אישי יותר.
כמו כן מחקרים מעידים שישנם לא מעט צרכנים אשר מנסים מוצרים או שירותים חדשים הודות למידע שקיבלו באמצעות פלייר, כאשר ברוב המקרים אותם האנשים יפנו שוב לאותה החברה לצורך צריכת מוצרים או שירותים נוספים.
בשורה התחתונה – אנשים כן נוטים לקרוא פליירים שהם מקבלים ולעיתים אף שומרים אותם למשך זמן. מה גם ששיעור ההיענות אליהם גבוה באופן מפתיע בהשוואה לצורות אחרות של שיווק באמצעות מוצרי פרינט.
כאשר מגיע הזמן לחשוב על עיצוב והדפסה, עליכם לקבוע מה יהיה התוכן של הפלייר בהתאם למטרות השיווק וקהל היעד הספציפי. עם זאת ישנם כמה קווים כלליים שיכולים להנחות אתכם. לכן כאשר אתם מעצבים את הפלייר שלכם, זכרו את הדברים הבאים:
כדי להדפיס פלייר שעובד יש להשתמש בשירות דפוס מקצועי ומותאם אישית ואף להתייעץ עם מומחים בשלב מוקדם לאורך תהליך העיצוב. בעת ההדפסה יש שיקולים נוספים שנכנסים לתמונה כמו סוג הנייר, גודלו, המשקל שלו, הדיו והגימור.
חשיבה על העיצוב וההדפסה כחלק ממקשה אחת, תבטיח לכם את התוצאות הטובות ביותר, לכן עליכם להכריע בנושאים הבאים:
אצלנו תוכלו לעצב פליירים יפים ואפקטיביים במחירים משתלמים ועם ההדפסה האיכותית ביותר! מוזמנים להתחיל לעצב אונליין, אנו כאן אם אתם זקוקים לייעוץ.